6099300555 |
Grup impulsor araESCRIC |
2019-2020 |
Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
16/10/2019 - 22/5/2020 (15 hores) de 16:30h a 18:00h |
|
ESC Carrassumada |
|
c. Canal, 20 (Torres de Segre)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Tipus activitat |
GIE Grup impulsor araESCRIC
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació sobre escriptura per assessorar i orientar els grups impulsors de centre per aplicar els acords vinculats a la formació: ECE L'escriptura en un centre educatiu.
|
| |
Objectius |
Fer el seguiment de l’aplicació dels acords de centre i promoure’n la transferència.
Incorporar la discussió pedagògica sobre temes d'escriptura en les reunions de docents, seguint protocols de participació.
Analitzar tasques de l’alumnat per establir objectius de millora.
|
| |
Continguts |
Objectius de millora.
Ús de protocols de participació.
Selecció d’evidències.
Anàlisi de tasques.
Acords de centre.
|
| |
Formador/a |
Imma Rubió
|
| |
Avaluació |
Planificació d’activitats de l’Impuls de la lectura al centre.
Seguiment i avaluació de les activitats.
Recollida en els documents de gestió de centre dels acords pressos.
Seguiment i avaluació dels grups de dades.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Recull de les activitats realitzades, dels resultats de l’avaluació i dels acords de centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Centres que el curs passat o aquest fan la fomació: ECE L'escriptura en un centre educatiu.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
16/10/2019 |
1630 |
1800 |
Sessió 2 |
dimecres |
27/11/2019 |
1630 |
1800 |
Sessió 3 |
dimecres |
05/02/2020 |
1630 |
1800 |
Sessió 4 |
dimecres |
26/02/2020 |
1630 |
1800 |
Sessió 5 |
divendres |
08/05/2020 |
1630 |
1800 |
Sessió 6 |
divendres |
19/06/2020 |
1630 |
1800 |
|
| |